Ga naar inhoud

upgraden


jteu2002

Aanbevolen berichten

ja mischien beter alles vervangen en de rest weg doen

thx voor de hulp

MSI P35 Neo

2 gig DDR2 geheugen 667mhz

C2D e2140

8600GT oid

Standaard Aopen behuizing + 350W voeding

+ dvd rw /HD

wat is nog nodig om een complete pc te bouwen ? waar te krijgen ?(liefst omgevong mechelen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

lelijk, maar dat is subjectief ;)

Als je bedoeling is om hem stil te krijgen zou ik die case zéker niet kopen, ik heb een andere van die serie eens geplaatst bij een klant, en ik had het gevoel dat ik er een stofzuiger neergezet had.

Als je toch codima wil nemen (die zit wel in Gent, dus dat is een ferme afstand van mechelen, zou je dan mss niet beter Tones nemen? Die zit in Mechelen) zou ik eerder voor deze gaan:

AOpen ES45F Black Midi Tower With Psu 350 Watt - ES45F - Aopen - Kasten - Codima

of als het echt helemaal stil moet deze

Antec NSK 4480 380 Watt Mini Tower Black/Silver - NSK4480-EC - Antec - Kasten - Codima

Bij die pre-modded kasten gelijk jij aanhaalt krijg je er bijna altijd voedingen bij die niet echt kwalitatief zijn (of je de prijs ligt een pak hoger).

edit; de kwaliteit van de behuizing zelf is vrij goed, en voor zijn prijs zelfs zeer goed. De voeding is wat minder, maar ze doet zijn werk ook wel, maar als je echt veel op je pc zit zou ik die voeding niet nemen, een betere betaalt zich toch terug in je stroomrekening.

IMG_0009.JPG

Dit is trouwens die case met het zijpaneel eraf, ruimte genoeg dus om spulletjes in kwijt te raken. Sowieso moet je wel opletten dat je niet alle schijven boven elkaar hangt, of je krijgt problemen met de temperatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles in compatibel & dat gaat perfect passen in die case.

Die foto is van die midi tower die jij voorgesteld had, van die Antec kast heb ik geen foto liggen. Het systeem van monteren bij die Antec is lichtjes afwijkend (harde schijven worden niet zomaar vastgevezen maar daar gaan dempingsrubbers enzo tussen), maar dat staat meer dan duidelijk uitgelegd in het boekje dat erbij zit.

Je zou voor helemaal stil te zijn kunnen kiezen voor een ander koelblok op je cpu, maar dat zal sowieso al niet al te storend meer zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.