Ga naar inhoud

coole computer


Yannick

Aanbevolen berichten

een van mijn temperaturen in mijn pc is als ik opstart -8 graden, met gewone lucht koeling ?!?!?!?!?!?

ik weet niet waar het van is, maar als ik gewoon een beetje op internet rondhang, dus bijna geen inspanningen laat verrichten word hij -2 graden, en als ik aan het gamen ben (zware games) dan word deze 8 graden, maar zodra ik klaar ben met gamen word deze weer binnen het kwartier 0 graden en nog een kwartier later is het weer -2, iemand enig idee om welk onderdeel in mijn pc het gaat???

temp.jpg

ik zou niet weten om welk onderdeel het gaat, als je wilt weten welke koelers er op zitten dan roep je maar ff, dan maak ik daar ook een foto van.

iemand???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpel, je meter is ontregeld, ik haal hier makelijk 84°c met men processor als ik hem op een niet winbond zet. Stel die temperatuurmeter anders in, is gewoon dat. Vriest het in je kamer? ik denk het niet en een luchkoeler blaast omgevingslucht wat wil zeggen dat het minimaal -8°c zou moeten zijn om met een gewone fan stukken naar -8°c te krijgen.

Dus maakt niet uit wat voor hardware het is, je meters zijn ontregeld (software dus)

greetz

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

een van mijn temperaturen in mijn pc is als ik opstart -8 graden, met gewone lucht koeling ?!?!?!?!?!?

ik weet niet waar het van is, maar als ik gewoon een beetje op internet rondhang, dus bijna geen inspanningen laat verrichten word hij -2 graden, en als ik aan het gamen ben (zware games) dan word deze 8 graden, maar zodra ik klaar ben met gamen word deze weer binnen het kwartier 0 graden en nog een kwartier later is het weer -2, iemand enig idee om welk onderdeel in mijn pc het gaat???

temp.jpg

ik zou niet weten om welk onderdeel het gaat, als je wilt weten welke koelers er op zitten dan roep je maar ff, dan maak ik daar ook een foto van.

iemand???

gewoon foute uitlezing :wink:

@Neotic Crypt

het is zowel hardware en software..

er bestaat gewoon geen meter op die plek dus zet speedfan zomaar iets neer :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.