Ga naar inhoud

Site uploaden Belgacom


ElvisFannetjeh

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn site uploaden op mijn webruimte die ik heb bij Belgacom. Hiervoor gebruik ik het programma FileZilla wat steeds goed en handig gewerkt heeft om mijn site up te loaden bij Scarlet. Nu ik Skynet heb moet dit upgeloaden worden bij Belgacom.

Ik heb alle gegevens die ik moet hebben, maar FileZilla geeft steeds de melding "Ontvangen van mappenlijst is mislukt". Ook via ftp:// werkte het niet

Bij Belgacom zeiden ze dat dit een fout bij hen was en dat deze tegen vanmiddag 12 uur ging hersteld zijn.

Ik vraag mij af of er niets is dat ik kan doen om toch te kunnen uploaden.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via en ander computer met SmartFTP mijn site proberen up te loaden en dat werkte. Daardoor werkte FileZilla wel op mijn eigen computer, maar Belgacom heeft niets opgelost naar mijn weten. Ze hebben eigenlijk niet geantwoord of dat probleem opgelost was of niet. Ze verwezen mij gewoon door en door en door. Typisch eig.

Maar het is dus opgelost. Hopelijk geen problemen meer in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.