Ga naar inhoud

Problemen vpn verbinding


mversluy

Aanbevolen berichten

Ik begrijp iets niet goed.

Is het eerste screenshot dat u mij opstuurde vanaf uw laptop ?

Want hier wordt geprobeerd een rechtstreeks verbinding te maken via een Cisco VPN naar het Volvo netwerk...

Volgens wat u me vertelde maakt u vanaf uw laptop een connectie naar uw kantoor-PC via RDC en van daaruit via een VPN naar het Volvo netwerk. In dat geval zou u dit scherm nooit op uw laptop krijgen. Eventueel wel op uw kantoor PC ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste screenshot is verstuurd vanaf mijn laptop. Pas wanneer de connectie is gemaakt naar het Volvo netwerk maak

ik via RDC connectie met mijn kantoor PC, dat geeft geen enkel probleem. Alleen, ik geraak zover niet aangezien de VPN

verbinding niet lukt. Enkel als ik de firewall in mijn anti virusprogramma volledig uitschakel krijg ik wel verbinding en kan ik

verder via run : mstsc op mijn kantoorPC geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo mversluy,

Ik vrees dat ik dit topic even uit het oog heb verloren. Is er ondertussen een oplossing gevonden ?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

aangepast door ProMind
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens verder gezocht en ook contact opgenomen met eset. Het is blijkbaar een bekend probleem met de Cisco Anyconnect VPN software en dan specifiek onder XP.

Cisco schermt zijn helpdesk info af voor niet klanten, dus daar heb ik geen toegang toe.

De enige info die ik gevonden heb is op deze link en meer specifiek de laatste post. Misschie is er een upgrade van de software van Cisco die u gebruikt ?

Ik vrees dat ik verder niet veel voor u kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.