Ga naar inhoud

Kan geen herstelschijven Win7 op mijn Acer Pc Acer via Recovery Tools


Aanbevolen berichten

Hallo ik Kan geen herstelschijven Win7 op mijn Acer Pc Acer via Recovery Tools

Heb twee Acer computers alletwee win 7 premium alletwee Acer allletwee Acer Recovery Tools installed...

Op mijn laptop brand ik zo 5 dvd op mijn desktop crasht ie na 5 minuten....

De DVD branden met de recovery tools ga wel via start control panel recovery tools

tis geen hardware issue die DVD speler werkt gewoon en heb al geprobeerd met andere dvd steeds zelfde resultaat

acer recovery tools hangt na 1 ste dvd

Heb dit ook gevraagd op een Acer forum maar daar antwoord niemand... vindt dees behoorlijk irritant want ik wil gaan dualbooten juist op diene pc en die is uit garantie...

Enige tips of suggesties zijn zwaar geapprecieerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey alvast bedankt voor je antwoord twee stickers heb ik gevonden...Op eentje staat het volgende

ASPIRE M7721 CPU Intel@core tm I7 920 6GB DDR3 RAM 1 1TB HD DVDRW DUAL DOUBLE LAYER NVIDIA GEFORCE @GT230UP TO 2907MB Microsft Windows@7HomePremium

Op de andere staat Personal computer model - aspire m 7721 rating 220 240Vac 4A 50HZ Acer Incorporated Assembled in Hungary

Weet nie of je hiermee iets kunt ? Heb wel niet aan de binnenkant gekeken

Mocht het daar zijn dat je bedoelt draai k m wel even open ...

Thanks alvast voor enige tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn denkpiste was om de eRecovery software te verwijderen en opnieuw te installeren...maar, Acer biedt die software helaas niet aan als download voor je Aspire M7721...daar lopen we dus vast.

Anderzijds kan je dan nog wel je recovery opstarten door de combinatie van de toetsen ALT+F10 in te drukken tijdens het (her)opstarten, check je handleiding eens voor de correcte procedure...maar, als je een recovery op die manier uitvoert (idem ook via de DVD's) dan ga je systeem terugbrengen naar zijn fabrieksintellingen...concreet betekent dit dan ook dat je (wanneer geïnstalleerd) ook je dualboot verwijdert op deze manier...dus, hier lopen we ook vast.

Beste optie is hier mijns inziens dat je een volledige systeemkopie maakt, bijvoorbeeld met Paragon (klik er op).

Op die manier heb je een veilige kopie van je HDD...bovendien kan je dan meerdere systeemkopies maken als back-up, ook nadat je je dualboot hebt geïnstalleerd, zo zit je altijd safe én hoef je geen volledige herinstallatie uit te voeren in geval van worst case scenario.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Asus had alles al gebackuped via Paragon 2011 Free Edition echt een beest van een Backup tool

Dus ga ik nu verder met je instructies nog wel even wat bestanden verwijderen en dan ga ik gewoon volledig herinstallleren

Die dual boot herisntalleer ik wel er zit niets anders op vermoed ik

Alvast bedankt voor je hulp en voor het kijken naar mijn thread

en fijne dag en avond nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook voor jou nog een fijne avond...en : da's graag gedaan hoor !... ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen… :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.