Ga naar inhoud

link openen


altijd

Aanbevolen berichten

Heb sinds een lange tijd problemen met het openen van links,voorbeeld:krijg ik een bieding op marktplaats moet ik een link openen om contact te krijgen ,en dat wil dus niet....mensen willen me toevoegen op facebook , krijg ik ook een link toegestuurd om te openen , kan ook niet. sommige links in e-mail"s weigeren ook. superlastig. hoop dat hier dan ook wat aan te doen is..gr. altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je dat alle links geopend worden met Internet Explorer bijvoorbeeld kan je dit toepassen:

- start internet explorer

- druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu

- ga naar het menu Extra en kies Internetopties

- ga dan naar de tab Programma's en bij Standaardbrowser klik je op "Als standaard instellen".

post-484-1417704602,7384_thumb.png

Gaan nu de links open met Internet Explorer?

Het 'probleem' is dat dit probleem moeilijker op te lossen is/lijkt in Windows XP, dan bijvoorbeeld in Windows 7.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en deze knop wil niet ingedrukt worden.heb het geprobeerd ,maar doet he niet!!!

Dus je kunt de knop niet indrukken? Dan wil het waarschijnlijk zeggen dat Internet Explorer al de standaardbrowser is. Ik heb een collega gecontacteerd die meer over die materie op de hoogte is (stegisoft).

Probeer in tussentijd dit eens:

- open internet explorer

- druk op de Alt toets. Er verschijnt een menu

- ga naar het menu Extra en kies Internetopties

- ga naar de tab Geavanceerd en klik onderaan rechts op Opnieuw instellen...

- daarna je pc herstarten

Werken nu de links terug normaal?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.