Ga naar inhoud

laptop Toshiba 2100 sattelite met Windows XP


dindo

Aanbevolen berichten

beste

Na het opnieuw configureren van Windows XP zit het zichtbare gedeelte van het scherm met de iconen voor een deel verscholen aan de linkerkant, waardoor ik rechts een zwarte rand heb. in de handleiding is nergens te vinden hoe ik het beeld kan verschuiven naar rechts. is er iemand die kan helpen om het beeld opnieuw te centreren.

bedankt

Dindo

post-5124-1417704626,7535_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

Het type laptop is Toshiba SP2100. ps210E-007T8-BE

het is een oude laptop. 2002 aangekocht. een heel goed apparaat tot ...........verleden week.

alé, al bij al werkt hij weer goed, maar het beeld dat voor een deel aan de linkerkant verdwijnt is vervelend om zien.

vriendelijke groeten

Dindo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

het lukt niet om een beeld te hebben over het ganse scherm nadat ik drivers heb gedownload.

Installeren zou je even moeten uitleggen. ik ben geen Einstein zoals jullie allemaal.

Er valt mee te leven hoor, maar het is niet meer origineel.

het probleem is begonnen bij de recovery cd van Toshiba. deze heb ik gebruikt en alles werkt perfect, behalve wanneer ik andere programma's wil installeren. dan blijkt Window XP van het type 2002 enigzins te oud.

dus heb ik een upgrading gevraag naar windows XP Pack 3. Dat werd geinstalleerd, maar met het gekende gevolg.

misschien moet ik me Window 7 aanschaffen; mijn vraag is dan; kan mijn Laptopje dat aan?

Is Windows 7 veel zwaarder.?

of misschien moet ik eens moeten uitkijken naar een nieuwe PC.

ik ga even het forum die vraag stellen welke Laptop momenteel prijs-kwaliteit een snelle en goeie is.

toch vriendelijke dank

Dindo.

aangepast door dindo
nog een detail
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.