Ga naar inhoud

[OPGELOST] WORD 2003 samen met WORD 2007


Ivan

Aanbevolen berichten

Wens geleidelijk aan over te schakelen op Office 2007. Heb voorlopig WORD 2007 geïnstalleerd. Nu blijkt als ik een doc-bestand dubbelklik start WORD 2007 op. I zou liever hebben dat WORD 2003 opstart omdat ik 2003 veel meer gewoon ben en momenteel niet genoeg ervaring heb met de versie 2007.

Heb geprobeerd bij Verkenner, Mapopties, Bestandtypes de volgende regel aan te passen "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\WINWORD.EXE" /n /dde naar ....\Office11\...zonder resultaat. Altijd start WORD 2007 op.

Zie ook bijgevoegd worddokument met de foutmeldingen.

Alvast bedankt

Probleem.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

drukt u eens met rechts op een word documentje.

kies dan de optie openen met

dan drukt u word 2003 aan

vink vervolgeld het vakje "open dit bestand altijd met de volgende toepassing" aan.

nu zou het word document normaal met word 2003 moeten openen.

let wel dat als u een word document uit word 2007 niet kunt openen met word 2003.

u moet hiervoor in word 2007 tijdens het opslaan kiezen voor de oudere layout zodat ook word 2003 dit kan openen.

(word 2007 kan wel automatisch word 2003 bestanden openen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Uw voorstel is inderdaad de meest voor de hand liggende oplossing die ik ook in eerste instantie geprobeerd heb maar dan krijg ik de foutmelding zoals in bijlage.

Heb geen problemen met het openen van het doc-bestand volgens de "normale" manier, nl. Word 2003 opstarten, bestand openen etc...

Probleem.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere mogelijkheid is dat je document opent in 2007 doordat het een andere extensie heeft.

Bijvoorbeeld : excel heeft in 2003 de extensie xls - In 2007 wordt dit xlsx (die x ben ik niet zeker kan evengoed een andere letter zijn.

Wat die foutmelding betreft : heeft dit document een wachtwoord ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.