Ga naar inhoud

geen beeld!!!


Gast ultrAslan187

Aanbevolen berichten

Gast ultrAslan187

hallo,

ik heb tijdje terug mn pc gekocht heb de pc samengesteld en toen ik op de startknop drukte ging alles prima maar ik kreeg geen beeld scherm bleef gwn op standby had de pc trug binne gebracht en die hadden mn pc gemaakt toen ik mn pc was gaan halen zei de man dat de stroom voor de gehuegens hoger gezet moest worden.. ok probleem was opgelost:) daarna had ik weer 2gig geheugens bijgehaald en daarna begon het weer ik moest paar kere pc aan en uit zette met de aan/uit knop en na 4-5 keren ging het wel ik d8 kga de stroom eens wat hoger zetten heb dat gedaan ma heb het probleem nogaltijd maar nu moet ik de pc dan 2-3 kere aan/uit doen daarna gaat het wel trug aan zn gang... ik wil graag geholpen worden met dit probleem...

pc :

core 2 duo E6750 2x2.6Ghz

4gig DDR2 OCZ gold edition

250GB HDD samsung 16MB

hd3870 512MB

xilencer voeding 550Watt

ik hoop dat julie me kunnen helpen, alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een geheugenprobleem is stel ik voor de latjes eens 1 voor 1 te testen, start op met 1 latje, probeer ook eens met 1 goed latje de ramslots 1 v 1 uit.

slecht latje of 1 slecht slot kan je hele systeem vastzetten.

En de spanning zou ik niet teveel verhogen, Dat is normaal nooit nodig, behalve als je gaat overclocken.

Een nieuw moederbord zullen ze weigeren, omdat je de pc zelf hebt gemonteerd, moest het een ramslot zijn dat defect is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals nijltjetweety zei: de voltages moet je nooit aanpassen. ik zie echter dat je een zware grafische kaart hebt met 512mb? Samen met een core 2 en 4 gig zou ik eerder gaan kijken naar een te lichte voeding. Kijk even of je van iemand een zwaardere voeding mag gebruiken. Let wel: herstel de oorspronkelijke voltages. Laat even weten of dat geholpen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ultrAslan187

ja ik was dat ook aant denken van de voeding ma ik was er niet zeker van ik ga probere voor een voeding te vinden en te testen dan laat ik julie wel iets weten... en sorry dat ik later hebt gereageerd:-)

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.