Ga naar inhoud

Dell Dimension E521


Gast Kevimo

Aanbevolen berichten

Heey everyone

heb een groot probleem met mijn Dimension E521 en hoop hier een antwoord te kunnen krijgen want heb me al gek gezocht op dit probleem.

Ik heb vista geinstalleerd over de oude XP en heb handmatig windows.old verwijderd vanuit vista.

Nu moest ik rebooten volgens vista, en heb dat gedaan. en nu start hij niet meer op door het hal.dll probleem.

ik geraak niet in mijn boot omdat mijn pc geen ps2 aansluiting voor muis en toetsenbord heeft, en geraak ook niet in het systeem (vista dus).

kan hier nog iets aan gedaan worden?

alvast bedankt

kevin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan niet booten van cd neen, want geraak niet in bios / boot menu want heb alleen usb-gates , geen ps2 gates voor muis en toetsenbord.

als ik dus mijn schijven leeggooi

geraak ik er niet meer in want dan is die schijf gewoon leeg? en ik moet eerst in het systeem geraken voordat ik verder kan doen :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss eens SUPERGRUB gebruiken, een programma'tje dat je boot weer fixet. Weet niet of je probleem daarmee opgelost zal zijn, maar ik had gisteren een boot probleem omdat ik mijn linux weggesmeten had en de grub een fout vertoonde, en met SUPERGRUB heb ik dan kunnen aanduiden welke de partitie was die moest booten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.