Ga naar inhoud

Mijn laptop met windows 7 blijft hangen na een bepaalde tijd, deze varieert.


Kkey

Aanbevolen berichten

hey,

Ik heb nu al een aantal maanden deze laptop: Asus N73JQ series, sinds eergisteren blijft hij regelmatig hangen en kan ik niets meer doen zelfs niet meer taakbeheer openen. Ik heb hardware gecheckt alles zou up to date moeten zijn.

Dit zijn men specs:

http://speccy.piriform.com/results/YFAMtuRgwsFb1DYO51GtEF1

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Greetz Ken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kkey,

welkom op PCH... :-)

Ruim je systeem eerst eens op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Neem nadien je opstarters eens onder handen met Soluto (klik er op).

In het Soluto-topic vind je alle info, zelfs een video-workshop.

Laat in je volgende post het resultaat weten, zo weten we of we verder moeten graven... :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is wel aardig warm, maar dat is ook aardig normaal voor een laptop. Ik denk dat je een Hijack-logje moet maken. Asus of een andere moderator zal zo spoedig mogelijk jou informatie geven hoe je dat moet doen ;)

edit: Asus was net iets eerder dan mij :)

aangepast door Gerjannn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie spoedig antwoord, ik zal dit meteen uittesten.

Inderdaad men pc is aardig warm, en dit is dan nog wanneer ik juist men laptop opstartte voor de eerste keer vandaag. Ik zal jullie spoedig laten weten of het geholpen heeft :)

Greetz,

Ken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je temps zijn idd niet echt laag te noemen, maar onder normale omstandigheden ook nog niet in de gevarenzone...ik werk zelf op een Asus laptop (100% stofvrij), die sedert 9u45 continu op staat...gemiddeld een stuk of 10 tabbladen in Mozilla, Word en MSN...ter vergelijking mijn temps : CPU 42°C, mobo 48°C, HDD 37°C.

Temperatuur van mijn HDD ligt iets hoger dan normaal omdat de standaard HDD werd vervangen door een Seagate Momentus XT SSHD die aan 7200 tr/min draait.

Info over stofvrij maken vind je als je hier klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.