Ga naar inhoud

Eigen website maken


Fredman

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik wil dus graag een eigen website maken, maar ek heb echt maar een zeer beperkte kennis van die codes en tags enzo. Daarom heb ik me dreamweaver aangeschaft en dat is echt een leuk programma, maar om dat op je eigen onder de knie te krijgen, dat gaat toch enkele maanden duren xD

Ik maakte vroeger ook al websites, maar uiteindelijk waren dat allemaal websites met dezelfde basis-layout, waar ik dan kleine dingen in veranderde en de inhoud aanpaste. Die basislayout had gewoon uiemand voor mij gemaakt. Nu kan ik dat dus zelf maken via dreamweaver maar het gaat gewoon te traag vooruit :-)

Mijn vraag is dus of er ergens nog van die basisbestanden te vinden zijn, zoals een css-bestand en een index-bestand met een menuuke enzo.. Dat ik dan kan aanpassen en inhoud toevoegen enzo.

Op het internet vind je wel online van die websitemakers, maar daar zijn de keuzes heel beperkt, ik heb gewoon een geraamte nodig van een goede website zeg maar.

alvast bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.