Ga naar inhoud

Bsod


gerwin145

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Silverstone bouwt prima voedingen en voor je systeem zou deze zeker voldoen.

Zijn de problemen reeds begonnen voor dat je pc voorzien was van een stroomaansluiting met aarding.

Als je vaak een schok hebt gekregen dan is de kans wel groot dat deze piekspanningen je hardware beschadigd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat d8 ik ook hat eerder altijt pc met lage voedings (max 400wat) sins beet hoge grafische kaart ben ik na hogere voeding (700 wat)gegaan ma hoe kan ik er agter kome wat voor hardware kapot is?

---------- Post toegevoegd om 22:29 ---------- Vorige post was om 22:21 ----------

ma als 12V lijn geeft 0.669V aan en memtest geeft geen fout en de harde schijf is goed is het dan het moederbord die stuk is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de aansluiting van je harde schijf al eens gecontroleerd zowel op je moederbord als op je harde schijf.

Kijk je stroomaansluiting als ook de SATA kabel even na, zitten deze los of moet je een beetje eraan trekken om ze los te maken.

Je zou nog een andere SATA kabel kunnen proberen.

Je geheugen zou in orde moeten zijn net zoals je harde schijf zelf.

Je processor verdenk ik niet, heb hier al pc's gehad die stuk waren door kortsluiting en blikseminslag maar heb nog nooit een kapotte processor meegemaakt.

Dan verdenk ik in de eerste plaats je moederbord alhoewel ik de voeding niet uitsluit.

Heb je deze pc zelf samengesteld?

Anders kun je misschien beter een bezoek brengen aan een reparatie dienst, die kunnen zowel even een nieuwe voeding proberen en eventueel een ander moederbord.

Anders zou je altijd een offerte kunnen vragen met wat de kosten zouden kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.