Ga naar inhoud

Videokaart plotseling stuk.


dennis schraa

Aanbevolen berichten

heey, ik had even een vraagje,

Ik zat net voor het eerst in lange tijd ff een keer een spelletje te spelen, en ineens bam witscherm en moest mijn pc afsluiten ik sluit hem af en ineens zegt die no signal even vliegt die aan weer op witscherm en weer nosignal.

Hoe de hack kan dit?! dat ding is nooit echt zwaar belast en draaide echt perfect!

Systeem is :

8GB DDR3 1333MHz

AMD phenthom x4 3,2GHz

2x (nu nog 1) HD4890 TOP serie

Met 750 watt voeding van XFX

even basis dingen.

Maar iemand enig idee, hoe zo plotseling ineens dat heleding kapot gaat?

Nooit te warm geweest deed perfect altijd en ineens bats uit niks meer.

Mvg,

Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus het scherm alsook de tweede graka kunnen we uitsluiten.

Dan rest inderdaad enkel nog die andere grafische kaart uiteraard of het slot op het moederbord.

Heb je dat ook geprobeerd om deze eens te versteken,dus op de plaats steken waar de andere het wel doet?

---------- Post toegevoegd om 18:24 ---------- Vorige post was om 18:12 ----------

Het wil dus niet zeggen dat omdat er VISUEEL niets te zien is aan een kaart dat er daarom ook daadwerkelijk NIETS mis mee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem geprobeert in een ander te steken, maar die ene kaar is dus echt gewoon stuk,

Het klopt wat je zegt, maar ditkeer is het gewoon raar, normaal toont een kaart dan wel een keer proberen ook al is het maar iets,

Maar op het denk zelf is niks te zien en hij heeft het egt altijd perfect gedaan, en daarom voor mijn gevoel is de vraag waarom ineens, ik zat gewoon volle fps geen lagg nothing en ineens boem uit en niks meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.