Ga naar inhoud

[OPGELOST] Aanmelden


ward

Aanbevolen berichten

Hallo, Heb ooit een wachtwoord ingegeven bij aanmelden van windows en op automatisch gezet. Account is "HP eigenaar" en iedereen op de PC is gelijk, hoe men dat dan noemt weet ik niet.

Zou nu eens willen zien als de PC opstart wat dat juist inhoud, hoe het werkt en de mogelijkheden. Het ww zal ik ik wel niet meer kunnen achterhalen, maar is der geen mogelijkheid om dat te veranderen, en waar en hoe?

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Heb ooit een wachtwoord ingegeven bij aanmelden van windows en op automatisch gezet. Account is "HP eigenaar" en iedereen op de PC is gelijk, hoe men dat dan noemt weet ik niet.

Zou nu eens willen zien als de PC opstart wat dat juist inhoud, hoe het werkt en de mogelijkheden. Het ww zal ik ik wel niet meer kunnen achterhalen, maar is der geen mogelijkheid om dat te veranderen, en waar en hoe?

Mvg.

Ik snap je vraag eigenlijk niet zo goed.

Wil je je wachtwoord veranderen of niet?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het ww willen weten als dat nog kan en zou het aanmeldvenster terug willen zien verschijnen waar ww moet ingegeven worden.

Thx

Ah ok ik snap het.

1.Klik op Start en klik op Uitvoeren.2.Typ control userpasswords2 in het vak Openen en klik op OK.

Vink uit:'Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken'

En nog eens bevestigen en voilà

Je passwoord te weten komen kan niet je kan het wel veranderen zonder je ww nu te weten:

Typ bij uitvoeren:cmd

Typ daar net user

En dan komt er een lijst met gebruikersnamen

Typ nu net user gebruikersnaam *

na de gebruikersnaam komt een spatie en dan pas *

En nu komt typ een ww, typ je ww(je kan niet zien wat je typt)

en dan enter dan nog eens je ww bevestigen en voilà ander ww.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ok ik snap het.

1.Klik op Start en klik op Uitvoeren.2.Typ control userpasswords2 in het vak Openen en klik op OK.

Vink uit:'Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken'

En nog eens bevestigen en voilà

Je passwoord te weten komen kan niet je kan het wel veranderen zonder je ww nu te weten:

Typ bij uitvoeren:cmd

Typ daar net user

En dan komt er een lijst met gebruikersnamen

Typ nu net user gebruikersnaam *

na de gebruikersnaam komt een spatie en dan pas *

En nu komt typ een ww, typ je ww(je kan niet zien wat je typt)

en dan enter dan nog eens je ww bevestigen en voilà ander ww.

Grtz

Hartelijk dank voor de tips. :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.