Ga naar inhoud

Nieuwe game desktop


kelvinvds

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil graag een nieuwe game desktop kopen. Maar ik wil graag weten of dit wel een goede koop is.

Gegevens:

  • 2 jaar carry-in (gratis service)
  • 1Gbit netwerkkaart
  • 51-in-1 Cardreader
  • Nvidia GTX560TI 1GB
  • DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
  • 500 GB SataIII Hardeschijf
  • 4GB DDR3 Werkgeheugen Kingston
  • 7.1 Geluidskaart
  • Standaard Moederbord (Biostar FM1 A55ML)
  • Standaard koeling
  • Llano A6-3650 QuadCore 2,6GHz
  • 550 Watt Voeding
  • Budget Game Behuizing Rood

Daarnaast wil ik ook graag weten of het "Battlefield 3" aan kan.

Alvast bedankt,

kelvinvds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt er waar deze aanbieding is meer info verstrekt over de gebruikte onderdelen, zoals de gebruikte voeding, merk van het geheugen, merk en type van kast enz....

Daar er veel prijs kwaliteit verschil bestaat hierin is het misschien toch belangrijk om dit te weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer informatie:

Kast: Type: Midi-Tower, Kleur: Zwart, Drive Bays 3.5"intern/extern 3 / 1, Drive Bays 5.25"intern, Koeler.

Voeding: geen extra informatie

Geheugen: ook geen extra informatie

Anders kunnen jullie op deze site kijken: Configuratie - Game PC Budget, betaalbaar gamen met kwaliteit en dan Llano A6-3650 QuadCore 2,6GHz selecteren bij Processor en Nvidia GTX560TI 1GB selecteren bij Grafische Kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals bergkid al zegt is de videokaart wel goed en met de processor is ook niets mis, maar voor de rest is de info op de website erg karig.

Hierdoor kan ik me eigenlijk geen goed beeld vormen of je waar krijgt voor je geld, helaas.

Volgens mij als je zelf en systeem samenstelt met goede onderdelen kom je ongeveer rond de zelfde prijs.

Maar dan weet je uiteindelijk wel wat je in huis haalt. ;-)

Als je dat wenst kan ik wel eens een systeem voor je samenstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.