Ga naar inhoud

router D-LINK DIR 615


Wiske001

Aanbevolen berichten

Help.. ik krijg geen vebinding

Betreft deze router

https://www.promo-computers.nl/webwinkel/koopjes-kelder/d-link-n-home-router-dir-615-11n-draft-20.html

Het is de eerste keer dat ik een router installeer met een laptop (windows 7).. en het lukt me niet om verbinding te maken.

Steeds krijg ik de melding "problemen met DNS server... "

Kan iemand helpen. Liefst in begrijpbare taal xD dank u wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In studenten verblijven wordt er regelmatig gewerkt met een gedeelde internet verbinding. De eigenaar/uitbater heet dan een contract met de provider voor één fysieke verbinding die dan intern wordt verdeeld.

Indien dit het geval is hier kunnen er bepaalde regels gelden, en ook technisch is de manier om eventueel een router aan te sluiten verschillend. Ik kan hier niet gaan "raden" aangezien een incorrecte configuratie het internet van de eventuele medegebruikers kan verstoren.

Dus als u mij de correcte gegevens kan doorgeven kan ik u verder helpen. Misschien een tip : Indien uzelf een abonnement heeft afgesloten met bv: Telenet voor het studentenverblijf dan is de aansluiting privatief. Heeft u dat niet dan is het hoogstwaarschijnlijk een gedeelde verbinding en dient u contact op te nemen met de eigenaar/uitbater om de juiste voorwaarden te kennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.