Ga naar inhoud

Outlook Blokkeerd


herman waeyen

Aanbevolen berichten

Mijn OUTLOOK e-mail programma op mijn oude Dell Computer Dimension XPS D333, werkt niet meer en dit van de een op de andere dag ( voorheen ) waren er nooit problemen, doch sinds enkele dagen krijg ik geen toegang meer. Als ik er op in probeer te loggen blokkeerd alles en blijft de "zandloper" staan, niets werkt meer, bij Crt/Delete aanklikken verschijnt dan het programma reageerd niet. Al de rest op mijn systeem werkt wel zonder probleem, behalve wanneer ik via Webmail mijn berichten wil bekijken krijg ik na mij correct ingelogd the hebben een blanco scherm. ( Op de laptop van mijn dochter geraak ik er wel in met mijn paswoord er is dus iets mis met mijn computer ) ===== Kan dit misschien het gevolg zijn van een virus , TROJAN HORSE , WORM of andere ??? ====== en hoe kan ik dit verhelpen.========================================================Ik heb dan maar tijdelijk op mijn oude "Outlook Express" overgeschakeld, maar kan niet aan mijn database , e-mails en adressen.=========================================================graag een antwoord van iemand die mij zou kunnen helpen dit op te lossen, bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.