Ga naar inhoud

Cd/DVD station doet niets wanneer ik een cd/dvd insteek


plukske

Aanbevolen berichten

Als er bij apparaatbeheer staat dat het apparaat goed werkt, wil dit enkel zeggen dat de drivers juiste drivers correct geinstalleerd zijn en dat er voor windows geen problemen zijn.

Dit wil niet zeggen dat het apparaat ook effectief werkt.

Een technisch of mechanisch defect kan altijd voorkomen maar dit zal lang niet altijd door het systeem gedetecteerd worden.

Ik vermoed dat het hier om een dergelijk geval gaat en dat vervangen de enige oplossing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte,

Hartelijke dank voor Uw reactie.

Van het begin af dacht ik al dat het de lezer/schrijver zou kunnen zijn maar heb mij laten misleiden door "apparaat werkt goed"

Weet U soms of dit kan hersteld worden op een laptop of als dit wel de moeite is, laptop is anders heel perfect en +- 2 jaar nieuw.

Alsook bestaan er "externe" schrijvers die op USB kunnen aangesloten worden ?(Prijs ?)

Ik zou het te stom vinden om daarvoor een andere laptop te kopen nietwaar

In afwachting veel dank

plukske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet U soms of dit kan hersteld worden op een laptop of als dit wel de moeite is, laptop is anders heel perfect en +- 2 jaar nieuw.

De hamvraag hier is dan of er nog garantie is.

Dit kan je navragen bij de verkoper. Deze kan ook bevestigen of het effectief om een technisch defect gaat en eventueel de herstelling uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.