Ga naar inhoud

Baxter

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ging net men nieuwe PC assambleren maar heb een paar vraagjes.:embarassed:

Ik heb een AEROCOOL STRIKER X-GT (DEVIL RED) en heb ook 2 extra fan's gekocht, waar zou ik die het best bij plaatsen???

Daar ik nu ook een nieuwe voeding heb gekocht OCZ MOD-X-STREAM-PRO 750W weet ik niet goed hoe ik deze moet plaatsen . Moet ik deze met de FAN naar boven of naar beneden plaatsen want deze case heeft ook ventilatie langs onder. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie kast

Heb je dezelfde fans gekocht als degene die bij je kast geleverd waren?

Ik zou er 1 in het zijpaneel zetten en 1 in de top op deze manier heb je overal 1 fan (tip ivm fans vooraan,onderaan en zijwaarts is invoer van lucht en achteraan en top is uitwaartse luchtstroom)

Kun je al deze fan op je mobo aansluiten of gebruik je een fancontroler?

Als je de optie hebt in je kast om de ventilatie van je voeding via de bodem te doen is dit het beste om dat zo uit te voeren ,het voordeel hiervan is dat je zo niet de warmte die je voeding voortbrengt onnodig door je kast blaast.

aangepast door Whambam
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja het zijn dezelfde fan's als in de kast.

Ik heb de mogelijkheid om max. 3 fan's op het mobo aan tesluiten maar heb er 4!!

Welke moet ik dan rechtstreeks op de voeding plaatsen??

Ja die optie heb ik in de kast voor de voeding, zal ze dus zo plaatsen ;

THX Baxter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.