Ga naar inhoud

Blue Screen


Kney
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren een nieuwe licentie van Kaspersky Anti-Virus gekocht.

De vorige Kaspersky was versie 2011 en deze nieuwe is 2012.

Voor dat je die serial kon ingeven moest je eerst de auto update doen (in dit geval verwijderen en de nieuwe installeren).

Nadat de nieuwe geinstalleerd is krijg ik bij het opstarten een blue screen met de melding DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Dit is een laptop met Windows 7 op.

aangepast door Kney
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb sinds gisteren een nieuwe licentie van Kaspersky Anti-Virus gekocht.

De vorige Kaspersky was versie 2011 en deze nieuwe is 2012.

Voor dat je die serial kon ingeven moest je eerst de auto update doen (in dit geval verwijderen en de nieuwe installeren).

Nadat de nieuwe geinstalleerd is krijg ik bij het opstarten een blue screen met de melding DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Dit is een laptop met Windows 7 op.

Beste Kney.

Deze foutmelding kan ernom veel oorzaken hebben.

Heb u deze foutmelding meermaals gehad of kan u deze reproduceren?

Graag hadden we wat extra informatie over deze BSOD (blauw scherm), die ons mogelijk verder kan helpen:

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...