Ga naar inhoud

ieder keer aanmelden bij hotmail


Gast verde

Aanbevolen berichten

Ben sinds kort overgegaan van explorer naar google chrome,verder alles goed gegaan

alleen wilde ik later naar mijn emails kijken maar plots moest ik bij windows live ID

aanmelden,dacht dat het misschien kwam door google chrome,want bij explorer hoefde

het niet. ma goed aangemeld en wilde mijn vrouw later ook effe kijken naar haar mails met haar

eigen ID. maar die switch ging niet,moest me afmelden en zij moest weer aanmelden

en zo gaat dat nu iedere keer.heb cookies aangezet wachtwoorden onthouden aangezet maar nog niet ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Dan moet je op de moersleutel klikken (rechtsboven)

Daarna in dit menu PERSOONLIJKE ITEMS klikken,

daarna bij wachtwoorden vinkje zetten bij AANBIEDEN WACHTWOORDEN OPSLAAN.

Er bestaat ook een programma, dat automatisch alle wachtwoorden voor je invult !

Je hoeft dan nog maar alleen het wachtwoord van dat ene programma te onthouden !

Dit programma is gratis, voor info klik op deze link: https://lastpass.com/

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,maar dat van persoonlijke items heb ik al aangevinkt maar geen verandering

en dat van lastpass moet je dan ook iedere keer inloggen,en ben eigelijk niet echt van

dit er op zetten en dat erop zetten,1 keer browser veranderd en heb deze ellende nu.

maar wat ook raar is is als ik vanuit mij favorieten google opvraag dan regelt explorer dat

en niet chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.