Ga naar inhoud

enkele kleine vragen


michael1991

Aanbevolen berichten

Hallo,

heb een paar kleine vraagjes

Vraag 1:

Me video's worden standaard afgespeeld op media player classic. Ik wil dit veranderen naar VLC Media player, hoe moet ik dat doen?

Vraag 2:

Ik log automatisch in op windows live manager bij het opstarten. Ook heb ik al de optie afgevinkt, het blijft maar terug komen, hoe kan ik dat oplossen ?

mvg michael

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk programma je computer gebruikt voor het afspelen van video's is afhankelijk van je videobestand. Hiermee bedoel ik .mp4 .avi .wmv ga zo maar door. Wanneer je rechtsklikt op een videobestand krijg je de optie 'openen met'. Indien deze optie een uitklapvenster met zich meebrengt kies je voor 'standaardprogramma instellen'. Selecteer VLC Media Player en vink het vakje 'dit type bestand altijd met dit type openen' aan. Deze werkwijze kan lichtjes afwijken voor Windows XP of Windows Vista/7 gebruikers.

Voor het automatisch inloggen van je Windows Live Manager weet ik niet een hapklare oplossing. Je kan voorkomen dat Windows Live Manager samen opstart met jouw computer, maar dan zal je nog altijd automatisch inloggen wanneer je de toepassing manueel aanklikt. Misschien vind je bij instellingen meer over automatisch inloggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.