Ga naar inhoud

Harde schijf


Bobo71

Aanbevolen berichten

Hallo Bobo71,

uit je rapportje blijkt dat je een vrij snelle schijf hebt (7200rpm met 8MB cache). De schijf is volgens het S.M.A.R.T. rapport nog in prima staat. Je hebt nog 30.000 MB vrije ruimte. Je kan nog jaren door met deze schijf. Tegen dan wil je waarschijnlijk een andere PC en zijn SSD schijven (tot 15 keer sneller dan SATA) zeer goedkoop geworden.

Ben je zeker dat het reutelend geluid van je HDD komt, en niet van een ventilator? Een HDD die zo geluiden maakt kan moeilijk een goed rapportje afgeven :rofl:

Mijn gedacht....

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,mijn moto is als je een pc koopt,alles in de doos van het moederbord steken en houden,al is het jaren tot ik een andere pc koop hehe..Vriendelijk bedankt voor je moeite he Dasle.

Groeten

---------- Post toegevoegd om 15:25 ---------- Vorige post was om 15:17 ----------

@Beerke,ja komt van mijn harde schijf dat gereutel maar ik heb het nu ook niet altijd.

Van vrije ruimte is er geen probleem want ik heb een externe harde schijf maar je uitleg is ook om over na te denken.

Ik heb al eens gedacht om een nieuwe pc aan te schaffen maar toen dacht ik...hij werkt nog goed maja..als ik het dan toch in mijne kop krijg een nieuwe te kopen zijn het eigenlijk kosten voor niets. Ik heb ook een gedacht dat ik voor deze pc niets meer ga krijgen moest ik hem op ebay ofzo zetten, ik heb wel een tijd geleden er een andere processor ingestoken,meer ram maar is al een tamelijke oude he...Nu twijfel ik weer voor vernieuwing of nie hehe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.