Ga naar inhoud

voorbeeldlijstjes


charles2

Aanbevolen berichten

Zowel op mijn PC als mijn laptop heb ik windows XP. Als ik op mijn laptop een bestand wil openen of opslaan in een willekeurig programma, klapt er een lijstje open met mogelijkheden zodra ik een letter invul. Dit zijn dan de bestanden die er al staan. Op mijn PC gebeurt dat niet. Waar kan ik dat wijzigen? Voor de verduidelijking een voorbeeld toegevoegd.

Bij voorbaat dank,

Marten.post-30516-1417704724,0042_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste charles2,

Als je dit helemaal kan uitschakelen weet ik niet, maar wanneer je met je muis over een van de mogelijkheden gaat en op de delete toets druk zal deze optie verdwijnen.

Verder weet ik niet als dit enig verband met elkaar houd, maar misschien kan je ook volgende proberen: internetopties (Internet Explorer) ga naar tabblad Inhoud, op Auto-aanvullen-> instellen klikken en selecteer daar de opties voor auto-aanvullen uit.

Vermoedelijk heeft dit enkel effect op je zoekopdrachten in je browser, maar je weet maar nooit. Misschien dat iemand deze stelling kan ontkrachten?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem is kennelijk verkeerd overgekomen, want het is niet mijn bedoeling om het uit te schakelen, maar ik wil het op mijn PC graag inschakelen. Ik heb veel afbeeldingsbestanden die ik regelmatig ververs onder dezelfde naam en dan is het gemakkelijk om direct de namen voorgeschoteld te krijgen. Bvd Marten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn probleem is kennelijk verkeerd overgekomen, want het is niet mijn bedoeling om het uit te schakelen, maar ik wil het op mijn PC graag inschakelen. Ik heb veel afbeeldingsbestanden die ik regelmatig ververs onder dezelfde naam en dan is het gemakkelijk om direct de namen voorgeschoteld te krijgen. Bvd Marten
Probleem zat evenwel wel in internetexplorer. Auto-aanvullen daarbij inschakelen geeft ook resultaat bij Paint-shop-pro an ACDSee en anderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.