Ga naar inhoud

Xiron mp3 speler wordt niet meer herkend


Gast Goofer

Aanbevolen berichten

Mijn Xiron mp3 speler wordt niet meer herkend op mijn PC (XP SP3). Hij heeft het ooit wel gedaan.

Nu was ik reeds aan het zoeken geweest en ik kwam dit tegen:

ga naar start > uitvoeren > type msconfig

klik op het tabblad opstarten

klik op in de rechter hoek op alles uitschakkelen

klik op het tabblad services

vink het hokje met alle microsoft services verbergen aan

klik vervolgens op alles uitschakkelen

klik op toepassen, klik op sluiten

klk op opnieuw opstarten

Dit werkt duidelijk wel MAAR ik denk dat ik nog een paar instellingen wijzig met deze actie. Mijn anti-virus programma startte bijvoorbeeld al niet meer op dus heb ik de wijzigingen maar terug ongedaan gemaakt.

Kan iemand me hierbij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

idd dat klopt,

deze acties dat je beschrijft, schakelt elk programma uit die normaal wordt gestart als je je pc opstart waaronder je virrusscanner

eerst even een vraag: nu alles INgeschakeld is werkt je speler dan?

ik weet niet hoe u tot de oplossing kwam en het lijkt mij ook niks te maken met je xiron mp3 speler

de beschrijving die jij geeft schakelt degelijk programma's uit bij het opstarten, waarschijnlijk zit hier ergens een klein programmaatje voor je mp3 speler die nu ook uitgeschakeld staat dat kan

anders post even een schermafdruk met de lijst die staat in dat tabblad opstarten dan geef ik ff de overbodige aan

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK

scherm1.jpg

en de rest

scherm2.jpg

Zal ik de tab Services ook posten? Zijn wel een paar schermen. Ik zie daar overigens wel een lijn: Verwisselbare opslag en dat heeft als status: Gestopt. Heeft dit misschien er iets mee te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat van verwisselbare opslag heeft er niks mee te maken alvast, staat hier ook uit en usb apparten werken nog

controleer even het volgende

1. verwijderen even het contact tussen de xiron mp3 speler en je pc (kabel uithalen)

2. opnieuw insteken, indien je terug niks ziet probeer dan een andere usb poort en indien nog niks probeer dan volgende

ga naar configuratiescherm, dan systeembeheer, dan computerbeheer ,

dan in linker kolom onder opslag klik je op schijfbeheer

in rechter gedeelte zie je nu al je schijfen,

zie je hier je xirion speler terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik zie de mp3 speler niet onder opslag/schijfbeheer.

Is wel raar want als ik m'n Explorer open krijg ik wel een Verwisselbare schijf M: toegekend maar er staat zogezegd niks op terwijl dat wel het geval is. Ik krijg beneden ook zo'n groen pijltje voor hardware veilig te verwijderen dus tot op zeker niveau bemerkt m'n PC de speler wel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de speler ooit wel eens geformateerd via de PC. Maar op ander PC's kan ik de speler gebruiken dus daar ligt het probleem niet denk ik. En daarstraks toen ik in MSCONFIG alles uitschakelde had ik geen probleem met de speler dus ik vermoed dat daar een of ander instelling is...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.