Ga naar inhoud

Xiron mp3 speler wordt niet meer herkend


Gast Goofer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ok probeer even het volgende

Stap 1: Plug de player in

Stap 2: Ga naar start > configuratiescherm > systeem --> tabblad hardware --> apparaatbeheer

Stap 3: Selecteer nu je MP3-speler. Dit is meestal:

GENERIC USB DISK DEVICE USB device

Stap 4: rechtermuisklik installatie ongedaan maken > voltooien.

herstart je pc

sluit het apparaat opnieuw in, normaal herkend hij nu opnieuw je speler als nieuwe hardware, herkent hij dan iets?

kijk ook even of de hold knop niet aanstaat,

ik heb even gekeken en ik heb zelf blijkbaar een xiron mp3 spelertje

wat je ook kan is via de speler zelf even een format uitvoeren (alles wissen) en dan opnieuw proberen

nog een mogelijkheid: in deze computer rechtsklik op je station van je speler --> formateren en kies FAT (geen fat32) en probeer opnieuw

mogelijks kan er ook een plots defect zijn aan je spelertje, want ik heb ff rondgegoogled en er zijn blijkbaar enorm problemen mee

maar we blijven proberen natuurlijk ;-)

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Karel,

Je eerste oplossing werkte niet. Ik kan de installatie inderdaad ongedaan maken en terug installeren, maar dat is het. De speler wordt wel herkend (met een andere schijfletter nu trouwens) maar de inhoud krijg ik niet te zien. Ook de eigenschappen van de speler worden niet getoond. Formateren op de PC lukt ook niet, hij reageert gewoon niet. Hoe te formateren op de speler zelf kan ik ook niet direct terugvinden. Ik denk wel niet dat de speler plots defect is omdat 1) het wel perfect werkt op mijn PC op het werk en 2) het gisteren ook werkte nadat ik in MSCONFIG alles uitgeschakeld had!!

Sjonge, had ik maar wat doorgespaard en een iPod gekocht!

In ieder geval, bedankt alvast voor je tijd.

Goofe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hey goofer

sorry voor de ietswat late reactie maar ik heb niks gezien, alles klopt

ik vind het een heel eigenaardig probleem aangezien hij op een andere pc wel werkt dus

ik weet nog 1 methode maar die is was extreem en dat is je windows opnieuw installeren, maar of het dat waard is zal je zelf moeten beslissen, windows istalleren is op zich niet moeilijk maar je zal eerst best je bestanden backuppen

ik heb al verder rondgekeken en ik vind niks die op een oplossing zou kunnen wijzen, het lugt dus degelijk aan je pc, dat staat zeker

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.