Ga naar inhoud

geluid happert/stoort regelmatig


Martijn2712

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb sinds zo'n 3 weken een nieuwe laptop aangeschaft, hijwerkt perfect maar sinds eigenlijk al gelijk toen ik hem binnen kreeghapert/stoort het geluid regelmatig om de zoveel tijd, de ene keer meer dan deandere keer, wat vrij storend is.

Eerst dacht ik dat het lag aan de audio drivers maar na delaatste update te hebben geinstallt is er niks verandert, het ligt ook niet aante veel cpu gebruik of iets dergelijks aangezien het happeren vrij randomvoorkomt, ook als ik niet veel aan het doen ben

zou iemand weten waar dit probleem aan kan liggen?

alvast bedankt

Mijn system specs:Acer Aspire 5755G

Intel Core I7 2670QM 2,20 ghz

Geforce GT540M

8 gb RAM

geluid: Realtek High definition audio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Heb je al contact gehad met de verkoper of de winkel waar jij je laptop gekocht hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat heb ik nog niet gedaan, in het begin kwam het ook niet vaak voor maar enkele keren, maar het lijkt de laatste week steeds vaker voor te komen.

link :

http://speccy.piriform.com/results/sVmAhcSNRrMwqkWRJc7sxy2

---------- Post toegevoegd om 00:30 ---------- Vorige post was om 00:24 ----------

heeft het misschien te maken met het feit dat ik me tv op me laptop aangesloten heb? als ik switch naar me gewone beeldscherm van me laptop komt het ook voor dus dat lijkt me stug

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.