Ga naar inhoud

blog


pareltje

Aanbevolen berichten

wat wil je? wat kun je? wat heb je er voor over?

wat wil je? een proffesionele blog, een mooie. zoals je al zij, op je eigen domein of op een sub domein van een ander domein?

wat kun je? heb ja al ervaring met html, css, php? kun je het inhoudelijke van een blog al maken, of zit je nog te klooien met de layout?

wat heb je er voor over? wil je je blog door iemand anders laten maken, waarschijnlijk niet, of wil je zelf een layout kopen?

ps: als je zou willen stuur meteen ook even de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal het er maar bij laten ,want heb gezien dat ik verschillende dingen moet kennen en zo ver ben ik nog niet .

Bedankt voor antwoord maar ben nog maar beginner

laat je de moed niet meteen in de schoenen zakken, natuurlijk klopt het dat je nog moet leren, maar erg moeilijk is een blok niet, en kijk vooral niet op tegen het leren van html css en php, html en css gaan super snel, en php lijkt 10x zo makkelijk als het is :).

als je al css kan zou ik je aanraden om deze tutorial over css een keer uit te proberen.

Creating a CSS layout from scratch - Subcide

als je nog css html of php moet leren kun je dat hier erg gemakklijk doen, in het nederlands of engels.

W3Schools Online Web Tutorials

als je dan bezig bent met de tutorials, zou ik je aanraden om hetzelfde te doen als mij.

ga naar Free Web Hosting with PHP, MySQL and cPanel, No Ads en maak een gratis acount aan, je kunt je eigen (sub-domein) toegewezen krijgen en daarme alles doen wat je hebt geleerd, daar leer je ook veel van.

in ieder geval nog veel succes, als je dan toch defenitief gewoon verder gaat kijken, markeer dit bericht dan even als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.