Ga naar inhoud

weergave problemen IEX + Google CSE werkt niet

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben momenteel bezig met een website voor school, maar als ik de website in Internet Explorer open (gebruik normaal Chrome), dan verdwijnt op sommige pagina's de copyrightbalk onderaan. (zie hier)

Ook wilde ik als extraatje/handigheid op mijn site een Site Search van google zetten, maar dat blijkt niet succesvol: bij elke zoekopdracht zijn geen resultaten. Als zoekdomein heb ik opgegeven http://members.ziggo.nl/sports_case/* Dan zou het toch moeten werken? Of moet ik eerst mijn site indexeren en Meta tags toevoegen?

Alvast heeeeel erg bedankt!!

AndreaZzZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

internet explorer heeft veel dingen die verschillen van ander browsers, als je veel bezig bent geweest met float padding en maring, kan het waarschijnlijk voorkomen dat er dingen weg vallen, daarvoor moet je op google zoeken de oplossing weet ik ook niet.

en ik zou het niet precies weten maar volgens mij maakt google site search gebruik van de google database, als je site nog maar net nieuw is (1-2weken) dan kan het waarschijnlijk zijn dat hij zich nog niet in google bevindt, het beste kun je dit doen.

ga naar www.google.nl/webmasters daar kun je een acount aan maken en onder andere robots.txt en een xml map invoegen.

anders kun je ook nog eens proberen om je site nog een keer met google aan te melden.

nog 1 keer ik weet het niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.