Ga naar inhoud

pc bouwen


TPZ

Aanbevolen berichten

ik wil een nieuwe desktop aan te schaffen en overweeg er een te laten bouwen: i5, 2 of 4 GB en Wind7 32!bits. ik zoek een BETROUWBAAR iemand die het leuk vind om dat in overleg met mij te doen. ik ben geen techneut, er kan me (maar tot zekere hoogte) van alles wijsgemaakt worden. is hier zo iemand op PC Help?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had graag even langs willen komen, maar Den Haag ligt een beetje ver weg. Zelf kom ik uit (het mooie) Fryslân ;)

Je kunt ook een pc door mensen van dit forum laten samenstellen. De pc kan dan ook bij dat bedrijf in elkaar worden gezet, wat misschien ook makkelijk is voor jou ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Doemar, je vraagt in een ander topic zelf raadt en nu ga je iemand anders zijne pc samenstellen :hmmmm:

Ja klopt... Ik heb namelijk best wat ervaring met PC's, maar wil in het andere topic graag even bevestiging of wat ik samen heb gestel bij elkaar past. Over de meeste dingen ben ik vrij zeker, maar over enkele kleine, maar belangrijke, dingetjes wil ik graag een bevestiging. Jammer dat er daar alleen nog niet op is gereageerd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.