Ga naar inhoud

ASUS recovery


deville

Aanbevolen berichten

het is een beetje laat om hier informatie over in te winnen, want ik heb de recovery al gestart.

Maar ik wou dus vragen of alles dus echt terug gaat naar het moment toen ik hem voor het eerst startte.

of dat het mogelijk is dat enkele dingen net iets anders zijn en dat de recovery gewoon een standaard herstel ding is.

ook is de recovery al klaar, alleen start hij nu al 20 keer gewoon normaal opnieuw op met allemaal cmd schermen en vensters. ook staat er factory installation in progress do not operate. en wou dus vragen of het normaal is dat hij zooo vaak opstart. want kan dat nergens terug vinden

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal breng je met de recovery software van de fabrikant de pc of laptop naar de staat van toen je deze gekocht hebt.

Dat hij meerdere malen opnieuw opstart is vrij normaal, alhoewel ik bij een recovery vind dat het vaker gebeurt dan bij een gewone installatie. Maar dit is te wijten aan het feit dat er voor bepaalde drivers en onderdelen en herstart nodig is.

Wacht rustig af tot de recovery helemaal klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.