Ga naar inhoud

snelkoppeling naar bureaublad


janwj

Aanbevolen berichten

hallo

in het snelstartmenu links onderin (direkt naast de startknop) stond altijd een keuzeknop om direkt even terug te gaan naar het bureaublad ,maar die is plots verdwenen

hoe vind ik die terug het werkt veel makkelijker dan rechts boven de website te minimaliserer

gr Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik nog een vraag ka ht icoontje ook van het bureublad af

Je kan het icoontje slepen naar je taakbalk onderaan links (waar het vroeger stond), maar je moet wel rechts klikken op de snelkoppeling (en rechterknop BLIJVEN indrukken tijdens slepen!) op het bureaublad als je sleept! Dan wordt er gevraagd "hier snelkoppeling maken?" en antwoord je met ja.

Ik heb geen windows xp, als het icoontje naar onder geslepen is, kan je proberen om het icoontje op het bureaublad te verwijderen (rechtsklik erop en kies verwijderen). Als dan de snelkoppeling onderaan op de taakbalk links, nog werkt, is het in orde. Werkt het niet, dan moet je de snelkoppeling op het bureaublad terugzetten (rechtsklik op de prullenbak en kies Terugzetten).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.