Ga naar inhoud

Wikango G300


Nicmi

Aanbevolen berichten

Hallo,

weet niet of deze vraag in deze catogorie thuishoort maar toch.

Ik ben in bezit van radarverklikker Wikango G300.Deze heeft tot op heden goed zijn best gedaan en steeds gewerkt.Het is de bedoeling van regelmatig 'n update te doen doch plots gebeurt er niets meer?Ik sluit toestel met bijgeleverde usb kabel aan klik op auto inloggen lukt ook en apparaat word gevonden en als ik dan klik op auo updaten zie ik in vooruitgangsbalk niet meer verschijnen en update vind niet plaats.

Heb ondertussen via site Wikango al alles opnieuw geinstalleerd doch niets helpt.

Hebben jullie oplossing?

Mvg,Berthy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mako dank je voor de info.Nu ik heb uitgever reeds gecontacteerd doch als schrijven krijg ik best nieuw toestel aanschaffen vermits de procedure op garantie niet altijd vlekkeloos verloopt.Ik heb reeds geprobeerd van handmatig update te doen maar dit lukt me niet echt.Ik sla gegevens op in apparte map(winzip)als ik deze dan open zit ik vast.Ik kan het bestand niet openen is 'n config bestand en weet niet hoe te openen enige raad nog?Alvast bedankt.

Grt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n zaken verlopen beter via de support van Wikango zelf. Zij weten natuurlijk beter waarover ze spreken dan wij hier op het PCH.

Vermoedelijk moet je de bestanden die je gedownload hebt van de link hierboven overbrengen naar je apparaat via de meegeleverde software. Mocht je deze niet met een cd meegeleverd gekregen hebben kan je deze opnieuw hier downloaden.

Op deze link vind je op pagina 8 meer informatie over de update. Al word ik bij het bezoeken van alertegps doorgelinkt naar Wikango.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nicmi,

Uiteraard met plezier gedaan. Steeds jammer wanneer toestellen het (te) vroeg begeven. Maar als je niks meer uit het apparaat krijgt is dit inderdaad de enige mogelijk. Zeker als dit op meerdere computers hetzelfde resultaat geeft.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Groeten,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.