Ga naar inhoud

drivers moederbord updaten


oelewapper1

Aanbevolen berichten

hallo,

kan er mij iemand helpen bij het zoeken naar de gepaste driver(s) om mijn moederbord te updaten.

mobo: MSI K9AGM-FID MS-7242

chipset: ATI RS 482

Besturingssysteem; windows XP home edition

Heb vruchteloos gezocht op site van AMD waar volgens mij een kat haar eigen jongen niet meer kan terugvinden.

Heb dan een poging gedaan met de tool Live Update 5 maar kon enkel de onboard audio driver updaten.

Dank bij voorbaat

Oelewapper :dong::dong:

aangepast door oelewapper1
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor de vlugge hulp Dasle, was inderdaad verkeerd aan het zoeken op de AMD-site,

ik vermoed dat de eerste vermelde driver in je link (ATI System drivers versie 8.881.0.0) de juiste download is om mijn chipset van mijn MOBO K9AGM te updaten

Zal misschien je hulp kunnen gebruiken bij installatie van deze update.

Wordt al laat zal je morgen nog iets laten weten.

Oelewapper1 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dasle,

heb de driver voor chipset gedownload en uitgepakt op mijn bureaublad. Naam map is AMD.

De inhoud ervan bevat een bestand 'setup.exe' (catalyst setup manager)

en ik veronderstel dat ik dit bestand moet dubbelklikken om de driver te installeren.

Vraagje: moet ik die AMD-map eerst verplaatsen naar de C-partitie vooraleer uit te voeren. En mag ik die map na geslaagde installatie opnieuw verwijderen in bureaublad en C?

Tot vanavond. Oelewapper :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitgepakte map met de driver kun je gewoon op je bureaublad laten staan.

Dubbelklik op setup.exe om de installatie van de driver te starten en volg de aanwijzingen.

Als de installatie succesvol verlopen is mag je de gedownloade en uitgepakte map met de driver eventueel verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan oelewapper1 ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.