Ga naar inhoud

Windows Xp machine start niet na nieuwe USB Hub


lukapuka

Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen,

Ik heb vorige week een externe HD en een USB hubje aangekocht en er lijken enkel problemen op te duiken.

Het gebeurt regelmatig dat ik de pc niet kan aanzetten tot ik de USB Hub ontkoppel. De Hub is extern van spanning voorzien.

En als de pc dan opstart duurt het véél langer vooraleer ik het windows opstart scherm zie.

Mijn PC is een Pentium 4 met Windows XP.

Iemand een idee of een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit komt wel meer voor (ik heb in het voorlopende jaar al meer van deze onderwerpen gezien hierover op het forum)

we zijn er alleen nog niet echt uit gekomen waarom dit nu precies is..

ik raad u aan om even in het bios te kijken bij boot devices, en kijk of usb boot aan staa (zoja, zet het uit)

mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja usb boot device uitzetten en ook zien of boot from other devices uit staat, windows wil soms opstarten van dergelijke zaken, heb ik ook gehad toen men ipod instak boote men pc niet en dan weer soms wel en als em boote deed hij dat tergend traag, dat was ook te zien aan de bootlogo van xp dat heel traag in beeld kwam, alle items in bios afgezet en problemen opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.