Ga naar inhoud

Aanmelden Facebook van een bedrijf


Gast JosNL

Aanbevolen berichten

Als ik mijn bedrijf wil aanmelden op Facebook moet ik dan eerst registeren met Voornaam, naam, emailadres, geslacht etc en komt er dan ergens een mogelijkheid om zie onder de groene registratieknop

Maak een pagina

voor een beroemdheid, band of bedrijf.

of dien alleen aan te melden bij Maak een pagina

voor een beroemdheid, band of bedrijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag JosNL

Ik ken te weinig van Facebook voor bedrijven om een deftig antwoord te geven. Dus dat wordt afwachten totdat de andere leden je vraag lezen. Ze zullen je zeker verder helpen.

Ik wil je wil één belangrijke tip geven: geef niet teveel info op facebook. Geef enkel de strikt noodzakelijke info. (info die echt nodig is zodat anderen je bedrijf herkennen).

Het privacybeleid van Facebook is namelijk om van te "huilen" ! Niet alles dient ingevuld te worden bij registratie, ook al doet Facebook dit uitschijnen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag JosNL

Ik ken te weinig van Facebook voor bedrijven om een deftig antwoord te geven. Dus dat wordt afwachten totdat de andere leden je vraag lezen. Ze zullen je zeker verder helpen.

Ik wil je wil één belangrijke tip geven: geef niet teveel info op facebook. Geef enkel de strikt noodzakelijke info. (info die echt nodig is zodat anderen je bedrijf herkennen).

Het privacybeleid van Facebook is namelijk om van te "huilen" ! Niet alles dient ingevuld te worden.

Bedrijven hoeven ons bedrijf niet te herkennen. Wij verkopen produkten aan consumenten via de webshop. Heeft u hier nog tips voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.