Ga naar inhoud

Disc boot failure.


ajhklein

Aanbevolen berichten

Ik had gister m'n ventilatoren losgekoppeld en helemaal schoongemaakt (heb zon armbandje voor grond .. dat je klemmetje op de behuizing zet)

Dus dacht ben eindelijk is goed bezig.

Behalve dan dat ik met zon bus canned air t stof wilde wegblazen en er een straakl vocht meekwam in de fan van de videokaart.

Maar goed ik zet m'n pc weer aan ,,, disc boot failure.

Ik googlen en had m'n raid 0 gedelete en wilde een nieuwe aanmaken maar daar is geen ruimte voor geeftie aan.

Windows cd in de pc helpt niet .. kom enkel bij windows zwart scherm terecht en het groene laad balkje waar die niet voorbij komt.

Ik ben heel erg analfabeet wat betreft pc's. Had de nationale pc hulp lijn gebeld een kwartier a euro de minuut.. en niks geholpen. Die adviseerde me em naar een winkel te brengen voor reparatie , maar dat word weer een 60+ euro.

Toen gelukkig deze site gevonden en hopelijk kom hier tot een oplossing.

Vriendelijke groet ,

AJH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een RAID setup voordien had welke je nu gedelete hebt, probeer dan Windows eens op 1 harddisk te installeren en koppel de andere harddisk eens los.

Lukt dit niet wissel de harddisks dan eens.

Lukt het om op één van de twee harddisks Windows te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.