Ga naar inhoud

Gedeelde agenda op Outlook Vandaag


ElvisFannetjeh

Aanbevolen berichten

Beste,

Op mijn werk wordt er een algemene agenda met mij gedeeld in Outlook 2010. Alle collega's plaatsen daarin hun afspraken ipv in hun eigen agenda. Dit is een zeer handig systeem omdat je meteen de afspraken ziet van alle collega's.

Via Outlook vandaag krijg ik meteen een overzicht van alle taken die ik moet afwerken en mijn nieuwe berichten. Ik kan ook alle afspraken uit mijn eigen agenda bekijken. Aangezien een eigen agenda niet wordt gebruikt, heb ik daar niets aan.

Ipv mijn eigen (lege) agenda te zien bij Outlook Vandaag (startscherm) zou ik graag de met mij gedeelde Algemene agenda bekijken in Outlook Vandaag zodat ik meteen zie welke collega wanneer een afspraak heeft en aanwezig is op kantoor (ik moet vaak telefoons aannemen en doorverbinden).

Op welke manier kan ik dit mogelijk maken? (Zoeken via google heeft niets opgeleverd.)

Alvast bedankt!

Mvg,

ElvisFannetjeh

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.