Ga naar inhoud

hardeschijf lijkt vol te zijn.


marcoooooo

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem mijn harde schijf station c waar in ik 120 gb capiciteit heb, geeft aan voledig vol te zijn en dat vind ik erg raar want ik neem niet aan dat alle programma's van windows bij elkaar 120 gb ruimte in nemen.

als ik station c open en ik kijk naar de mappen en hoeveel geheugen die in beslag nemen kom ik uit op ongeveer 15 gb... dus alles wat in station c staat is 15 gb, waar id die andere 105 gb gebleven? schijfopruiming maakt 200 mb geheugen vrij zodra ik op oke druk staat het er weer op! mijn prullenbak is leeg dus dat is het ook niet, ik zat zelf te denken aan een backup die ik heb gemaakt op de laptop zel, maar deze heb ik als hety goed is er al voledig afgegooid. heb heel internet afgespeurd en heb geen antwoord kunnnen vinden, dus even een lang verhaal in het kort, mijn hardeschijf zit vol met inprincipe niks, schijfopruiming,schijfdefragmentatie mogen niet baten.

ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik heb deze laptop pas 3 weken en heb er nu al problemen mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de exacte melding die u krijgt te zien? Is het inderdaad de C: partitie waarvan die aangeeft dat deze vol is? Wellicht kunt u een printscreen maken van de betreffende melding en deze hier op het forum plaatsen.

Welke software heeft u op de computer staan? Maakt u gebruik van p2p (download) software?

De waarde van 15gb is eigenlijk wat aan de lage kant. Deze informatie is niet 100% accuraat omdat de verborgen mappen niet meegerekend worden.

Klik op start-> Computer-> Met de rechtermuisknop op Lokaal station C: en kies voor eigenschappen.

U krijgt nu de eigenschappen te zien van lokaal station C. Daarin ziet u ook de waardes staan voor de gebruikte en vrije schijfruimte. Kunt u deze waardes eens controleren en hier op het forum doorgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.