Ga naar inhoud

windows service pack 1


pc-vraagje

Aanbevolen berichten

Beste lezers.

Onlangs mijn pc met een restore cd helemaal opgeschoond.

alles prima niet aan de hand. nu wil ik Windows service pack 1 downloaden. (Windows6.0-KB936330-X86-wave0)

Krijg ik de melding dat de taal waaronder Windows Vista geinstalleed is. niet wordt ondersteund door windows service pack.

ik heb via het configuratie scherm de taal al een keer aangepast naar ,of duits/Engels blijf ik toch steeds de melding krijgen.

Kent iemand dit probleem en weet je een oplossing ?

Al vast bedankt voor je antwoord.

Groetje Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is beter om dit via Windows Update te doen. Windows Update gaat na welke updates al op je systeem staan, en op die manier is het service pack 1 veel vlugger geïnstalleerd. (tov een complete SP1)

- klik op het startmenu en typ windows update en druk op enter

- Aan de linkerkant klikt u op "Naar updates zoeken"

- Installeer nu alle updates. Na een tijdje komt er ook Windows Service Pack 1 tussen te staan.

Maar installeer eerst alle andere updates die windows voorstelt.

Enkel als Windows Update het Service Pack 1 voor Vista niet voorstelt (wat me sterk zou verbazen), kan je deze handmatig downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=f559842a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746 (klik erop)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op onderstaande link. Er wordt direct een groene knop getoond met "Nu uitvoeren". Klik gewoon op de groene knop "Nu uitvoeren". Download het. Daarna erop dubbelklikken en uitvoeren. Er wordt dan vanalles gecontroleerd en (windows-update)fouten hersteld.

http://support.microsoft.com/kb/910336/nl

Als de controle is voltooid en reparaties zijn aangebracht, kan je de pc opnieuw opstarten en proberen om het service pack opnieuw te installeren.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, pc-vraagje! ;-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.