Ga naar inhoud

[OPGELOST] printscreen en Vista


Poeki

Aanbevolen berichten

Een printscreen maken lukt me niet. Ik druk op prt sc en op alt, dan open ik paint en wil ik dit plakken. Dan krijg ik in de linkerbovenhoek een piepklein blauw vierkantje. Ook alleen prt sc gaat niet.

Welke Vista-gebruiker kan mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al alle volgordes geprobeert maar het lukte me niet.

Maar ik heb het net zelf gevonden in tips en trucs. Fijn hulpforum! Het staat al in mijn favorieten. Bedankt ook voor jouw snelle antwoord.:beer:

Ik probeer hem gelijk hier te plakken en hoop dat het me van de eerste keer lukt.

post-2887-1417703728,9837_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik, dan wordt hij veel groter. Maar kijk eens naar tips en truks voor Vista en dan naar de printscreen-topic van be_dup.

Dat is het resultaat dat ik wil. Of is het de bedoeling dat dit forum toegevoegde printscreens klein houdt, dan is er geen probleem meer natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit resultaat is te behalen door middel van eerst de afbeelding ergens te uploaden.

dan de image tags rond de link naar de afbeelding te plaatsen [ img] link [/ img] (alleen dan zonder de spaties)

dan op ok drukken

en dan heeft u de afbeelding op de manier als die van be_dup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je het zegt heb ik het zo ook al op andere forums gedaan met foto's en afbeeldingen. Ik had moeten weten dat het voor een printscreen ook zo kon.

Toch een fijn hulp, dat knipprogramma.:rock:

Bedankt jullie beiden!

PS: mijn probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.