Ga naar inhoud

GPS start niet goed op


Gast jacksnel

Aanbevolen berichten

Gast jacksnel

Ik heb 2 maand geleden een nieuwe (Chinese) gps gekocht. werkend op windows ce 5.0 (CPU MT 3351)

Deze functioneerde goed; echter totdat ik binnen het IGO Primo navigatieprogramma de mediaplayer opstartte.

De GPS schakelde zichzelf uit; waarschijnlijk geheugen tekort (maar 64 MB)

Ik heb ,achteraf zeer dom, een paar bestanden gewist, waarvan ik dacht dat ze niet belangrijk waren.

Helaas, de GPS start nu niet meer goed op.

Hij blijft na het opstartlogo hangen in een groen scherm met links bovenaan het woord "update"

tevens meerdere velden met search, exit, reboot, update, calibrate en een groot wit vlak

(Zie bijlage) en loopt niet meer door naar het bureaublad met alle programma's

De bestanden van de GPS zijn nog wel bereikbaar met activesync.

Maar welk bestand ontbreekt kom ik absoluut niet uit.

De laatste backup is niet meer te restoren (error)

indien ik een nu backup maak gaat dit wel goed, echter de restore hiervan komt met dezelfde fout.

Ik kan dus geen programma meer starten met de GPS

Een harde resetknop ontbreekt en de accu is aan beide zijden met het moederbord gesoldeerd.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen; anders kan ik de GPS in de prullebak gooien.

groetjes

Jack

post-32179-1417704814,6935_thumb.jpg

aangepast door jacksnel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jacksnel

Ik heb geen software gekregen bij de GPS; alles was voorgeinstalleerd ( IGO op de Micro SD Kaart)

Ik kan de backup niet openen; het is een activesync 4.2 backup - t.w. "backup.stg"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.