Ga naar inhoud

branden


anja

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb problemen met branden!

Als ik wil branden of copieren dan gaat het helemaal goed totdat hij aan het einde is,hij stopt dan en geeft aan dat het branden of kopieren mislukt is.

daarna kan ik de cd/dvd weggooien want er staat niks op.

Wie heeft hier een oplossing voor of weet hoe ik dat kan verhelpen?

M.V.G Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk snelheid brand je op? Probeer eens met maximaal op 8x (zelfs nog beter op 4x) te werken.

Platinum hangt echt af van wat je op dat moment krijgt, soms zijn het goede soms is het rommel (ze hebben ongelooflijk veel mediacode's die ze doorverkopen zodat je er geen staat meer op kan maken wat je nu eigenlijk vast hebt), en Emtec heb ik onlangs ook nog een stapeltje gekocht die toch minder presteert. Als je dan op dergelijke schijven ineens 16x wil branden dan loopt het altijd mis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook al geprobeerd,maar dan geeft hij eveneens aan het eind een foutmelding aan.

Kan het niet zo zijn dat er b.v in het menu of zo ergens iets aangevinkt staat wat niet moet ofzo?

Ik heb er heel weinig verstand van,dus weet ook niet waar ik moet zoeken.

Ook bij een audio cd heb ik hetelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe veel brand uren heeft de brander al ONGEVEER erop zitten??

ligt dit rond de 800 tot de 1000 branduren, is het nodig om de brander te gaan vervangen.

een brander heeft namelijk maar rond de 800 tot de 1000 branduren, daarna is hij helemaal op, en is het nodig om een nieuwe aan te schaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.