Ga naar inhoud

FOUTMELDING Windows - Geen schijf / Exception Processing Message..


Gast Leontius

Aanbevolen berichten

Gast Leontius

Hey,

Ik heb ongeveer een 7 maanden geleden een nieuwe Sata hdd gekocht en geïstalleerd.

Alles ging goed en prima en zonder problemen. Maar na ong 4 maanden krijg ik een foutmelding van Windows-Geen schijf..

Ik kreeg het vroeger soms ook maar ging soms vanzelf weg en soms door een systeemherstel te doen..

Zelf denk ik dat mijn harde schijf geen programma's wilt accepteren.. Want bv gisteren heb ik Daemon Tools geïstalleerd en vandaag krijg ik een foutmelding.. Gebeurde vroeger ook zo.. Installeer een programma - dag later foutmelding - systeem herstel - foutmelding is weg..

Maar als ik nu een systeemherstel wil doen , doet ie 't niet.. :(

Ik moet 3x op doorgaan kliken bij de foutmelding om door te gaan.. :/

Mijn harde schijf: Seagate Barracuda 7200.10 / 250 GB

Windows - Geen shijf

Exception Processing Message c0000013 Parameters 75b0bf9c 4 75b0bf9c 75b0bf9c

Foto: naamloos99lq2.png

Help me alsjeblieft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mogelijk is er een Windows-update of programmatje die jou zo bezighoudt.

Zorg dat alle Windows-updates binnen zijn, en kijk voor de nieuwste drivers van je hardware.

aangezien je altijd dezelfde foutmelding hebt gehad, zal er een addertje ergens onders het gras zitten.

Maak je computer eens schoon met een online virusscanner : BitDefender Online Scanner - Free Online Virus Scan

Start >> Uitvoeren >> MSCONFIG >> Enter >> Opstarten >> zet alles uit wat niet mee hoeft op te starten.

Scan sowieso heel je pc eens door, om te zien of er een bestand of derg. corrupt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.