Ga naar inhoud

bijlage bij blogger en twitter -pdf


aussie

Aanbevolen berichten

Al enige tijd gebruik ik blogger & twitter. Als bijlage gebruik ik regelmatig een afbeelding. Maar ik zou graag een kleine document bijvoegen in bijlage in pdf. Blijkbaar kan dit niet.

Misschien moet ik betreffende pdf online zetten en de link ingeven. Hoe kan kan ik snel en eenvoudig een pdf document online zetten? Het zijn geen zware bestanden. Wat zijn de mogelijkheden? Alvast bedankt, aussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aussie,

Zelf gebruik ik wel eens mijnbestand.nl je kan er zowat alles uploaden. Je bestanden worden echter wel na 60 dagen verwijderd. Maar als dit voor een tweet dient lijkt me dit voldoende?

Hoe deel ik een bestand?

U kunt op de volgende manieren het bestand delen:

Eenvoudig via “Uw bestand delen”

Via de website kunt u de afzender en ontvanger(s) een “uitnodiging” per e-mail sturen. Deze uitnodiging kunt u voorzien van een persoonlijk bericht.

Eenvoudig via “Link naar uw bestand”

Kopieer de link die onder het kopje “Link naar uw bestand” staat. Deze link geeft direct toegang tot het betreffende bestand.

Via Twitter/Facebook/Hyves/LinkedIn

Heeft u Twitter, Facebook, Hyves of LinkedIn? Klik op het betreffende Twitter, Facebook, Hyves of LinkedIn icoontje en u wordt doorgestuurd naar Twitter, Facebook, Hyves of LinkedIn. Hier kunt u de eenvoudige stappen volgen om het bestand te twitteren, op Facebook, op Hyves of op LinkedIn te plaatsen.

Is dit een oplossing voor jou?

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.