Ga naar inhoud

Blauw Beeld


helpangel

Aanbevolen berichten

Je hebt er in ieder geval goed aangedaan om contact met de verkoper op te nemen.

Daar je pc nog nieuw is kan je natuurlijk aanspraak maken op garantie, de kans bestaat dat er misschien wat met je grafische kaart mis is maar als ik de bevindingen uit de eerdere links van de voeding bekijk kan een onstabiele voeding ook wel eens de oorzaak zijn.

Mocht je hem terug brengen naar de pc winkel kunnen zij door onderdelen te wisselen er vlug achter zijn waar het schoentje wringt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt er in ieder geval goed aangedaan om contact met de verkoper op te nemen.

Daar je pc nog nieuw is kan je natuurlijk aanspraak maken op garantie, de kans bestaat dat er misschien wat met je grafische kaart mis is maar als ik de bevindingen uit de eerdere links van de voeding bekijk kan een onstabiele voeding ook wel eens de oorzaak zijn.

Mocht je hem terug brengen naar de pc winkel kunnen zij door onderdelen te wisselen er vlug achter zijn waar het schoentje wringt.

Bedankt Dasle

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb al een Club3d cool streamedition en ik heb hun al een email gestuurd

Ik wacht nog op een antwoord

Heb je al bericht ontvangen? Ik heb ze inmiddels ook al gemailt, maar nog niks gehoord. Heb er toevalligerwijs de afgelopen dagen ook geen last meer van gehad. Na nogmaals eerste drivers te hebben verwijderd en vervolgens weer geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al bericht ontvangen? Ik heb ze inmiddels ook al gemailt, maar nog niks gehoord. Heb er toevalligerwijs de afgelopen dagen ook geen last meer van gehad. Na nogmaals eerste drivers te hebben verwijderd en vervolgens weer geinstalleerd.

vanmiddag toch weer last gehad van het bekende probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.