Ga naar inhoud

problemen @ toets


toco8400

Aanbevolen berichten

- Het schermtoetsenbord heeft niets te maken met je toetsenbord denk ik. Ik vind het raar dat het zelfs softwarematig dus ook niet werkt. Druk je bij het schermtoetsenbord eerst op Alt Gr en dan op de 2? Probeer het schermtoetsenbord uit in je bericht hieronder.

- Kijk ook eens bij Start/Configuratiescherm/Apparaatbeheer. Zie je ergens gele uitroeptekens of vraagtekens bij een van de onderdelen?

- Start eens op in Veilige Modus (constant op F8 drukken tijdens het opstarten). Lukt het daar wel om Alt Gr en 2 in te geven en dus @ op je scherm te krijgen? Als het in veilige modus wel lukt, is er mogelijk een softwareprogramma dat het teken blokkeert.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet wat er gebeurd is, maar nu lukt het dus wel weer :D.

Ik heb bitdefender verwijderd nadat het een fout gaf, ondertussen 2keer opnieuw opgestart en sinds de laatste keer werkt mijn @ dus weer, zowel op mijn toetsenbord als op het schermtoetsenbord.

Enigste probleem nu is dat ik de nieuwe versie van bitdefender niet kan installeren, maar dat zal wel opgelost raken (hoop ik)

Ik wil jullie allemaal van harte bedanken voor de vlugge en goede reacties

Bedankt :D

Edit: het bitdefenderprobleem is ondertussen ook opgelost :)

aangepast door toco8400
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo toco4800,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.