Ga naar inhoud

startup


sers

Aanbevolen berichten

Hi allemaal

Mijn computer start wat traag op.

Ik had wat drivers voor een HP gedelete en opnieuw installed. Maar die heb ik allemaal uit het startmenu gehaald.

Zou iemand willen kijken wat er nog meer op NEE gezet kan worden:

Alvast bedankt

a HKCU:Run swg "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"

Ja HKCU:Run ctfmon.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

Nee HKCU:Run ares "C:\Program Files\Ares\Ares.exe" -h

Ja HKLM:Run LVCOMS C:\Program Files\Common Files\Logitech\QCDriver\LVCOMS.EXE

Ja HKLM:Run IgfxTray C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe

Ja HKLM:Run HotKeysCmds C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe

Ja HKLM:Run SoundMAXPnP C:\Program Files\Analog Devices\Core\smax4pnp.exe

Ja HKLM:Run avast "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui

Nee HKLM:Run Adobe ARM "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

Ja HKLM:Run SunJavaUpdateSched "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"

Nee HKLM:Run HP Software Update C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

Nee HKLM:Run hpqSRMon C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqSRMon.exe

Nee HKLM:Run mxomssmenu "C:\Program Files\Maxtor\OneTouch Status\maxmenumgr.exe"

Nee HKLM:Run Nikon Transfer Monitor C:\Program Files\Common Files\Nikon\Monitor\NkMonitor.exe

Nee HKLM:Run RealTray C:\Program Files\Real\RealPlayer\RealPlay.exe SYSTEMBOOTHIDEPLAYER

Nee Startup Common

Nee Startup Common HP Digital Imaging Monitor.lnk C:\PROGRA~1\Hp\DIGITA~1\bin\hpqtra08.exe

Nee Startup User hpqtra08.exe C:\Documents and Settings\Eigenaar.DELL\Menu Start\Programma's\Opstarten\hpqtra08.exe

Nee Startup User

---------- Post toegevoegd om 20:01 ---------- Vorige post was om 20:00 ----------

De eerste regel is ook een ja (staat nu a)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google toolbar mag al zeker worden uitgeschakeld en volgens mij de software voor logitech ook.

Nu om op veilig te spelen kun je best onderstaande uitvoeren.

Download Soluto. (klik er op)

Klik op I Agree – Install. Wacht in het scherm wat daarop volgt. Na 30 seconden verdwijnt dit scherm en installeert Soluto verder. Tijdens dit proces kan je je pc normaal gebruiken.

Als je wilt zien hoever Soluto is met installeren druk je met de rechtermuisknop op het icoontje soluto.png rechts onderin op de taakbalk en kies je voor ‘Open’.

Als de installatie voltooid is zal Soluto vragen om opnieuw op te starten. Sla alle programma’s die je open hebt staan op, en klik op Reboot PC Now.

Als de pc opnieuw opgestart is open je Soluto en klik je op ‘Chop Boot’. Daar kan je programma’s uitsluiten van het opstarten.

Voor een uitgebreide handleiding hierover klik je Hier. (klik er op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw advies.

Ik heb het e.e.a. uitgevoerd. Hij is iets sneller met opstarten nu.

Ik zag dat het een Beta versie was.

De removable heb ik allemaal gehad.

de zg Potentiable removable heb ik allemaal bekeken maar ik heb er niet 1 behandeld omdat de adviezen nog niet duidelijk waren. Zal wel een tijdje duren voordat de adviezen compleet zullen zijn.

Laatste vraag omtrent dit onderwerp:

Nu staat er een icoontje rechtsonder van Solution. Betekent dit nu dat Solution in mijn startup zit? If so moet ik dan nu het programma verwijderen?

Alvast bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.