Ga naar inhoud

Kan ik deze laptop upgraden?


bpatje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben in bezit van een xxodd laptop M570B, nu is mijn vraag of ik de bestaande videokaart een 7900 gtx 256mb kan upgraden naar een 8800 of 8700 videokaartje?

Is mijn laptop uitgerust met een mxm slot, en valt dan ook nog te zien of het de 1 2 of de 3 is?

Ik kan dat nu nergens vinden en durf er niet aan te beginnen hem open te vijzen.

Kan iemand advies geven aub?

Alvast bedankt.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bedankt voor de reakties, gamepc heb ik al, gamelaptop uiteraard ook, ....heb die twee systemen eigenlijk te koop gezet als ik nog een redelijke aanvaardbare prijs krijg uiteraard, (zie verkoopstopic).

Twee systemen zijn voor mij teveel, laptop word amper nog gebruikt daarmee ik, of: huidige laptop wou upgraden (als hij tenminste over een mxm slot beschikte), met een dx10 kaart en dan de pc te verkopen.

Of, beide systemen verkopen en me ineens een xps 1730 of iets in die buurt aan te kopen.

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.